Aktualności
W ostatnim czasie przedstawiciele firmy sprzedającej prąd i gaz byli bardzo aktywni w naszym powiecie.
Teraz firma proponuje klientom, również pakiety usług medycznych.
Na terenie naszego powiatu w ostatnim czasie bardzo aktywni są sprzedawcy, którzy pojawiają się w domach lub dzwonią do osób starszych z ofertą – pakietem usług medycznych.
Coraz więcej osób zgłasza się w tej sprawie do Powiatowego Rzecznika Konsumentów. Konsumenci sygnalizują, że przedstawiciele jednej z firm z siedzibą w Gdańsku, oferują im „bardzo korzystną ofertę” na pakiet usług medycznych dla seniora. Oferta w pierwszym momencie wydaje się bardzo atrakcyjna w szczególności dla osoby starszej czy schorowanej. Jednak po podpisaniu umowy już nie jest taki kolorowo, jak zapewniali przedstawiciele firmy.
Klienci mają olbrzymie problemy dodzwonienia się do placówek medycznych wskazanych przez firmę, wizyty nie odbywają się w terminach jakie są wskazane w umowach a to dopiero początek problemów.
Przypominam, że jeśli taka umowa została podpisana w ostatnich dniach, to konsument ma 14 dni na odstąpienie od niej.
KONSUMENCIE UWAŻAJ !!! Zanim podpiszesz, jakiekolwiek dokumenty:
- Przeczytaj je dokładnie i sprawdzaj wszystkie punkty umowy i warunki umowy
- Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości skontaktuj się z rodziną lub sąsiadem
- Zachowaj egzemplarz podpisanych dokumentów dla siebie
- Jak nie jesteś przekonany NIE PODPISUJ
- Zastanówcie się Państwo dwa razy zanim podpiszecie taką umowę
Podpisanie może oznaczać DUŻE PROBLEMU i jeszcze większe OBCIĄZENIA FINANSOWE
Osoby, które czują się oszukane lub wprowadzone w błąd, mogą skorzystać z darmowej pomocy Powiatowego Rzecznika Konsumentów – Joanna Śliwa:
- osobiście w biurze w Wydział Geodezji i Kartografii Starostwia Powiatowego w Łobzie pokój nr 1 , w dniach: poniedziałek 7:30- 15:30, wtorek 7:30 – 11:30, środa 7:30 – 15:30
- telefonicznie: 515 360 943
- lub mailowo: jsliwa@powiatlobeski.pl